Sivut

perjantai 14. lokakuuta 2011

Roosat nauhat

Onpa ollut mahtavaa ihastella tänään erilaisia Roosa Nauha -päivän kynsiä :). Tässä tulee näytille vielä yhdet.




Minun ajatus oli hyödyntää kahden kynnen leveydet ja sain siten isommat nauhat kynsiini :). Tosi nopsaan lakkailin, kun aikaa oli niin vähän, se jäi vähän harmittamaan. Siistimmätkin olisin taas saanut... Minä pedantti. Mulla meni muuten kummankin etusormen kynnet poikki ja samana päivänä vielä, sniiif. Nyt taas mietin, laitanko geelit niihin vai jaksanko yrittää kasvatella... Kun en raaski viilata kaikkia noin lyhyeksi :(.




Lakkana Color Club High Society (x2), jota en ollutkaan kokeillut vielä koko kynnelle. Ihana harmaanruskea. Nää on ihan selvästi minun tämän syksyn sävyjä, nudet, harmaat ja ruskeat. Vielä kun saisin sen OPIn uuden harmaan tilattua...





Nauhat tein vaaleanpunaisella Orly Instant Artist -koristelulakalla sekä pinkillä Kiss NailArt -lakalla. Ja taas muutamat strassit koristeeksi (harakan piirteitä: kaikki mikä kimaltaa, kiinnostaa ;D). 


Oliko sinulla tänään pinkkiä päällä tai nauhoja matkassa?



4 kommenttia:

  1. Nätit! Ja ihana tuo High Society...! Mulla ei ole pinkkejä kynsiä, kun olen ollut työmatkaleskenä enkä ole kahden yh-päiväni jälkeen JAKSANUT tehdä mitään kynsilleni, mutta ihan sattumalta vedin aamulla päälleni Marimekon raitapaidan jossa on roosaa se toinen väri :D

    VastaaPoista
  2. Ei ollut pinkkiä päällä eikä nauhoja matkassa.. mutta näitä sun omia voi kyllä ihastella:) hienot on! Ja toi harmaa lakka on kyl kivan värinen. Niin ja muuten sulle olis haaste http://myownnails.blogspot.com/2011/10/sain-kaksi-haastetta.html :)

    VastaaPoista
  3. Papu: HIenoa, hengessä mukana! Vaikka vahingossa ;).

    Hannaha: Kiitos. Oon tehnyt jo tuon haasteen, joten jos et pahastu, jätän nyt väliin :).
    http://sannails.blogspot.com/2011/10/haaste.html

    VastaaPoista

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...