Sivut

keskiviikko 30. marraskuuta 2011

31 Day Challenge: Päivä 18, puolikuumanikyyri


Haaste etenee jälleen, päivä 18 ja vuorossa half moons eli puolikuumanikyyri.
Lakkasin ensin China Glaze Jitterbugilla x2 koko kynnet.



Sitten teippasin puolikuut luentopaperin reiänvahvistimilla (vai mitä ihmeitä ne onkaan nimeltään). Kynnenkärjet olivat ottaneet vähän osumaa päivän aikana... Nää toimi muuten muotonsa puoleen paljon paremmin kuin ranskistarrat. Ensi kerralla vaan leikkaan nuo renkaat puoliksi, niin tarra varmasti taipuu liimautumaan paremmin. Reunat irtoilivat jo ennen lakkausta ja siksi lakan reunoista ei tullut täysin siistit ja suorat (tai siis kaaret).



Vaaleanpunainen lakka on OPI Sparrow me the Drama. Sitä laitoin kaksi kerrosta ihan parin minuutin kuivumisvälillä, että tarrat irtosivat vielä ihan nätisti. Alla olevissa kahdessa kuvassa ei ole vielä päällyslakkaa ja homma muutenkin vähän kesken.






Strassit on peräisin eBaysta. Laitoin kahta eri kokoa kirkkaita ja vaaleanpunaiset tähdet muutamaan kynteen. Oon tuskaillut noiden strassien kanssa sitä, että kun tilaa eBaysta halvalla, niin raaskii kunnolla käyttää, mutta laatu ei kyllä päätä huimaa... Konad-strasseja mulla on pari hyrrää, mutta niitä en taas tohdi viljellä tässä määrin. Nuuka minä.


Ilokseni huomasin pienen kikan, jolla halvat strassit näyttävät edes hitusen paremmilta. Katsokaas:



Tässä vasemman keskisormi ja nimetön sekä oikean samat. 


Vasempaan laitoin strassit kiinni siten, että tökkäsin puolihuolimattomasti alle pikakuivattajaa (Cesars) ja laitoin strassit päälle ja sitten muutaman minuutin kuivumisen jälkeen kerros pikakuivattajaa koko kynnelle.


Oikeaan sen sijaan laitoin strassit suoraan vähän kostean värilakan päälle ja hetken kuluttua päällyslakka koko kynnelle. 


Minun mielestäni värilakka ei sutannut strassin hopeista pohjaa niin paljon, kuin pikakuivattava päällyslakka tekee. Sen suttaantumisen huomaa erityisesti vasemman keskisormen kynnestä (vasemman reunimmainen kynsi). Vai huomaatteko te :)?




Näistä tuli minun mielestäni oikein kivat. Mitäs tykkäät?



7 kommenttia:

  1. Ompa kivat kynnet! Vaikka niissä on noin paljon strasseja niin ne näyttävät silti todella tyylikkäiltä, eikä koristeita tunnu olevan yhtään liikaa :)

    VastaaPoista
  2. Omaa silmää näyttää tosi kivoilta! Väritki sopii just hyvin yhtee :)

    VastaaPoista
  3. Kauniit! Sinulla siis, itse en osaisi käyttää tuollaista strassimäärää :D Mulla varmaan silmät harittaa väsymyksestä, kun en oikein näe eroa noissa vertailukuvissa - se ero varmaan näkyy paremmin livenä.

    Minä oon kans kaipaillut kauniimpia strasseja, ne halvat eBay-strassit on niin muovisen näköisiä... mutta mistähän niitä hienompia sitten saisi inhimilliseen hintaan?

    VastaaPoista
  4. Ine: Kiitti :).

    Papu: Muistan kyllä, että sinä et tykkää ulkonevista koristeista :P. Mulla taas on himo kasata niitä enemmän ja enemmän (saa kiljaista, kun alkaa mennä överiksi ;D). Ja totta joo, paremmin näkyy livenä se suttaantuminen. Se näyttää ikäänkuin irtoavan tai liukenevan se hopeinen pohja siitä strassista ja siitä tulee vaan läpinäkyvä klöntti.... yyyh.

    Minä ostin viimeksi yhden kiekon Konadia Cesarsilta, kun olivat alessa jotain 6 € / hyrrä. Nelly.comista saa ehkä vielä vähän edullisemmin noita samoja...? Ja ne on ainakin minun mielestä ihan laadukkaita (tosin mulle kaikki kynsilakatkin on ihan hyviä ;)).

    VastaaPoista
  5. Ihanat - noi alemmat varsinkin!

    VastaaPoista

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...