Sivut

perjantai 28. lokakuuta 2011

Ihanuuksia postilaatikosta

Ah ihanuutta, rakastun kohta meidän postipateen ja alan pitää itseäni jonkinsortin postilaatikkoaddiktina. Mikä onkaan ihanampaa (no varmasti aika moni muukin juttu :D), kuin mietiskellä työpäivän ohessa, mitäköhän postilaatikosta tänään löytyy. Kyllä piristää kummasti tässä syksyn harmaudessa :).


Tällaista se pate toi eilen Head2toebeautysta:


Color Club
- Hot Like Lava
- Wish Upon a Rock-Star
- Foil Me Once
- Nouveau Vintage
Misa
-Sugar Daddy
- Coffee Pick Me Up
- Grey Matters


Misan lakkoja mulla ei ollut kuin yksi ennestään ja ihastuin tuohon Grey Matters -lakkaan, joten päätin ostaa pari muutakin samalla. Misat on Head2ToeBeautyssa alessa nyt, olikohan 3,75 dollaria (norm. 6 dollaria).







Näiden ostosten (7 lakkaa) hinnaksi tuli 29 € postikuluineen ja toimitus viidessä päivässä. Ihan mahtavaa. Harmi, kun tuo kauppa ei voi toimittaa Orlya Suomeen :(. Jäi kaihertamaan yksi lakka, jota en edes eBaysta sitten löytänyt, voi pah.


Huomenna näette Grey Mattersin kynsillä :).


Onko teillä samanmoisia postilaatikkofiiliksiä ;D?





6 kommenttia:

  1. Oiiihh, ihania aarteita! Muakin syyhyttäis Hot like lava ja Foil me once - en ole vielä tilannut... Toi Nouveau Vintage on aivan upea, mulla on se nyt juuri kynsillä mutta en ole ehtinyt bloggaamaan sitä. Varaudu yllättymään, se ei nimittäin ainakaan MUN kynsilläni näytä siltä miltä pullossa. Hassu lakka, mutta musta todella erikoinen - en ole nähnyt missään vastaavaa. Tuo värikäs glitter houkuttelisi myös, mutta kun on jo kaksi vastaavaa niin ehkä jätän väliin:)

    VastaaPoista
  2. Pitää varautua yllätykseen :). Minusta tuo yllätti jo valokuvissa, eli näyttää ihan erilaiselta kuin luonnossa!
    Mulla ei moniväristä glitteriä vielä ollutkaan ja mietin tuon CC:n ja sen OPIn välillä, mikä sullakin on. Päädyin kuitenkin CC:iin. :)

    VastaaPoista
  3. Ihanat aarteet =) Mä niin haluaisin loputkin tuosta Foiled sarjasta :) Ja tuo monivärigliter houkuttelis kans =)

    VastaaPoista
  4. Kyllä minä olen H2T:sta ainakin Orlya tilannut. :O Ihania ostoksia! :) Misat ovat mielestäni kyllä aina tuolla olleet sen 3,75$, olen monesti ihmetellyt miksi sinne on tuo "muka-ALE" ilmoitus yhtäkkiä ilmestynyt..

    VastaaPoista
  5. Celia: Nyt siellä on teksti, etteivät myy Orlya USA:n ulkopuolelle (ja tilaukseni peruttiin, kun en ollut lukenut sitä riviä ja yritin tilata yhden Orlyn). Aiemmin en ole edes yrittänyt, kun en jostain syystä (?) ole ollut kovin kiinnostunut kyseisestä merkistä. Jospa tuo on sitten muuttunut äskettäin?

    VastaaPoista
  6. Vitsi mulla on mennyt ihan ohi noi Color Clubin lakat. Täytynee tutustua ;)

    VastaaPoista

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...