Sivut

maanantai 3. kesäkuuta 2013

SpaRitual - Uusin innostukseni!

Surya ilmoitti tuossa keväällä huolivansa yhden minun joutavista OPI-lakoistani ja aloin tutkailla hänen myytäviä lakkojaan Facebookin Kynsikoristekirppiksellä. Silmiini osui itselleni tuntematon merkki: SpaRitual. Googletin tietoa lakkamerkistä ja sain tietää SpaRitualin olevan luonnonkosmetikkaa. Vaihtarit siis tehtiin saman tien ja tässä minun kaunokaiseni, SpaRitual Calm & Clear.


En odottanut lakan ominaisuuksilta kovinkaan paljoa. Mietin tälle syytä ja tulin siihen tulokseen, että "myrkyttömyys" ja luonnon raaka-aineet paikkaavat heikkoja puolia (mm. huono levittyvyys, hidas kuivumisaika tms) minun ajatusmaailmassani aika hyvin. Mielessä pyöri myös ajatus pienille tytöilleni sopivasta kynsilakasta. Pikkutytöt haluavat kovasti lakkaa kynsiinsä ja silloin tällöin olen heltynytkin, vaikka mukavammalta tuntuisi, kun tietäisi lakan olevan mahdollisimman vaaratonta (huom. en ota tässä kantaa kynsilakkojen vaarallisuuteen/vaarattomuuten ylipäänsä).



Calm & Clear on koostumukseltaan kai jotain cremen ja jellyn välimaastoa, minun mielestäni kuitenkin enemmän jelly. Kolme kerrosta peitti juuri ja juuri. Lakka on kaunis ihan yksinään, mutta se on varmasti toimiva myös glittersandwicheissä sekä ranskalaisissa manikyyreissä. Levittyvyys oli ok, paljon parempi, kuin olin uskaltanut toivoa, ja kuivumisaikakin oli yllättävän nopea. Ihan ok laatuinen siis :).

SpaRitual-lakkapullo on kaunis, ehkä jopa mieleisin, mitä olen käsissäni pitänyt :). Korkki on kumia ja istuu käteen napakasti ja ote pitää. Pulloon mahtuu 15 ml kynsilakkaa.



SpaRitual on täysin vegaani (ei sisällä eläinperäisia raaka-aineita), ympäristöarvoja vaaliva tuotemerkki. Tuotteet eivät sisällä synteettisiä hajusteita, eikä väriaineita,  DBP:tä, tolueenia, eikä formaldehydiä (ei myöskään formaldehyde resin -ainesosaa, joka voi myös allergisoida ja jota löytyy monesta formaldehydittömästä kynsilakasta). Kynsilakkojen ja kynsienhoitotuotteiden lisäksi merkiltä löytyy hoitotuotteita käsille, vartalolle ja jaloille.

Innostus SpaRitualiin pyyhkäisi ylitseni sen verran, että otin yhteyttä SpaRitualia maahantuovaan yritykseen: Competition & Sales CS Oy, joka löytyy osoitteesta www.kynnet.com. Tiedustelin heiltä mahdollisuutta testata muutamaa tuotetta. Ilokseni sain myöntävän vastauksen ja tässä sitä on sitten testailtu. Lisää SpaRitualia on siis luvassa, kuin myös teille lukijoille mukava etu. Stay tuned!



4 kommenttia:

  1. Mulla on neljä noita SpaRitualin lakkoja ja ne on aiiivan ihania :)

    VastaaPoista
  2. Mä en ole tällaiseen törmännyt aikaisemmin ja todella siro (jos lakasta voi niin sano?) lakka!
    Ja oikein omiaan pienille tytöille jo pelkästään värinsäkin puolesta ja plussaa kaikki muu hyvä! =)

    VastaaPoista
  3. Mä ehdin tätä jo odotellakin, mietin että ootko heittänyt koko pullon jo seinään :D kiva että lakka oli mieleinen, jään innolla odottamaan lisäesittelyjä!

    VastaaPoista

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...