Sivut

sunnuntai 29. joulukuuta 2013

31DC13 - Day 17: Glitter aka jouluaaton dimangit

Vasta tänä jouluna lakkasin (muistaakseni) ensimmäistä kertaa China Glaze Ruby Pumpsilla koko kynnen (edelliset ranskiksia) ja nyt ymmärrän, mitä se hälinä tämän lakan ympärillä on. Onhan se aivan valloittava!



Ruby Pumpsin kaveriksi pääsi nimettömään punainen OPI I'm Not Really a Waitress sekä glitterlakka OPI I Snow You Love Me. Näin tällä tavalla koristellut kynnet taannoin Sonnelassa sekä vähän myöhemmin Polish This! -blogissa. Sonne oli löytänyt idean näihin kynsiin OPIn videotutosta YouTubesta



Laitoin lakkaa pullosta alustalle ja napsin glitterit pilkkutikun avulla kynsille. Ihana tuo nimettömän rivi, kun se sädehti  :).


Kahden vuoden takaa löytyi taasen ihan järkyttävät lakkaukset, mut sellaiset oon _onneksi_ todennut niiden olevan jo silloin...


31 Day Challenge 2011 Day 17 - Glitter


18 kommenttia:

  1. On kyllä aivan upeeeeeeeet kynnet! Ja mä koitin kans ekaa kertaa tänä jouluna tuota Ruby Pumpsia ja mä kanssa ymmärrän nyt miksi kaikki vaativat että jokaikinen kynsiharrastelija omistaa sen :D

    VastaaPoista
  2. Mä en ollut koko lakasta kuullutkaan, ennenkuin tämänvuotinen kohina alkoi. Nokitan Butter Londonin Chancerilla. :)

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Mulla tuo RB on ollut jo ainakin pari vuotta :). Piti googlettaa tuo Butter Londonin lakka, kun en oo niistä niin kovin perillä. Näyttäis olevan tummempi sisar Pumpsille. Parista blogista lukaisin et ko. Butterin koostumus vaan ois enemmän arsesta :/.

      Poista
    2. Koostumuksesta minen tiijä mittään, käytin vaan loppusilauksena yhden punaisen Orlyn päällä ja hyvältä näytti. :)

      Poista
    3. Ja huono lakattavuuskin annetaan anteeksi, jos on hitonhieno lakka :)).

      Poista
  3. Mulla ei kans ole RB:tä, se on hiiiieno, mutta elän ilman :P

    Parin vuoden takaisiin...ömh..övereihin, verrattuna tämän vuoden koristelut on kauniin hillityt. Tosi naiselliset.

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Voit elää kyllä, on hienompiakin lakkoja olemassa :).
      Ja kiitti. Olihan ne edelliset aika… "jännät" ;D.

      Poista
  4. Sain joululahjaksi tuon Ruby Pumpsin ja oi kyllä aikamoinen pakko tuijottaa -lakka tämä on! :-)

    http://kynnellekykeneva97.blogspot.fi

    VastaaPoista
  5. Olin jenginpetturi enkä lakannut RB:lla tänä vuonna. Nämä kynnet on kyllä upeat!

    VastaaPoista
  6. Minäki sorruin Ruby Pumpsiin aattona, vaikka kuinka yritin olla kapinallinen :D Plus, että sanoin äsken miehelleni, etten haluis lähteä hypetykseen mukaan, mutta niin vaan tarvin I Snow You Love Me:n ;)

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Mietin itse tuota I Snowta, kun kaksi kertaa oon sitä käyttänyt ja kummallakin kerrala poimin glitterit pilkkutikulla, että tartteisko tuota ollakaan, jos ois vaan nuo glitterit purkissa? :D

      Poista
  7. Mä kieltäydyn mieltämästä ruby pumpsia joululakaksi, olen käyttänyt sitä aina pitkin vuotta ja se on yks mun ikisuosikeista :) Tämä samanlainen lakkaus on kummitellut mun mielessä Sonnelasta lähtien, niin kaunis, simppeli, elegantti ja mielenkiintoinen (ja kyllä, sen innoittamana ostin tuon glitteri-OPI:n)!

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Ymmärrän. Mulle punaiset on vielä vähän sitä vierasta maata ja RB ihan joulujoululakka. Ehkä opin tästä vielä ;). Ja kyllä, niin ostin minäkin glitteri-OPIn Sonnen kynsien takia :D.

      Poista

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...