Sivut

torstai 27. lokakuuta 2016

Pullo kourassa.

Oon aika etuoikeutettu, kun mulla alkaa viikonloput aina torstaina. Tuntuu käsittämättömältä, että ihmiset käy viitenä päivänä viikossa töissä ja omista lapsistanikin kaksi joutuu heräämään koulu- ja eskaritielle maanantaista perjantaihin, kun itse oon torstaina työviikkoni jälkeen aivan puhki ja todellakin valmiina vapaalle. Oon siis osittaisella hoitovapaalla edelleen, kun talossa on pieniä lapsia ja pieniä koululaisia. Tästä aasinsilta pulloon kourassa, joskaan ei viikonloppupulloon, vaikka viinin ystäväksi tunnustaudunkin.

Kuvasin lakkausta kahden eri lakkapullon kanssa ja tutkailin kuvia tarkasti ruudultani kuvaamisen jälkeen. Miten erilaiselta lakkaus näyttääkään riippuen siitä, minkä värinen pullo mulla on hyppysissäni! Kahdessa seuraavassa kuvassa sormeni ovat melkolailla samanlaisessa asennossa ja mielikuva kynsien sävystä nuden pullon kanssa on jotenkin huomattavasti vaaleampi. Toki valotuskin taitaa olla hiukan eri, mut silti. Jännä harha.



Pähkäilen tällä kertaa sitä, millaisia kynsikuvia te tykkäätte katsella? Toki siisteys ja riittävä kuvanlaatu, mutta mites just tuo rekvisiitta? Itse olen kuvannut lähes kaikki kynsikuvat lakkapullon kanssa, koska se on jotenkin looginen vaihtoehto ja kuuluu aihepiiriin, mutta ei vie kuitenkaan liikaa huomiota itse asiasta, eli kynsistä. Joskus oon kokeillut jotain kukkasia ja pahviläpysköitä, mut varsinaista suosikkia yli lakkapullojen ei ole tullut vastaan, ellen ole lakannut kynsiä juuri johonkin teemaan sopiviksi, kuten nämä kynnet kenkien kaverina. Lisäksi tuntuu, että minun kädessäni on kuitenkin kuvatessa oltava jotain, koska ilman mitään mun käsi näyttää tosi karulta.

Ootteko nähneet koskaan Jim Carreyn Liar, liar -elokuvaa? Mun pitkät sormet ja iso nyrkki muistuttaa epäilyttävän paljon The Claw:ta :D.




Mitä sinä olet mieltä? Millaista rekvisiittaa on mukavinta katsella vai virkistääkö vaihtelu? Mikä on totaali ei ja ärsyttää kuvissa (jopa omissani)? Nyt saa avautua :P




Lakkauksessa käytetyt jutut:
  • Peukalo ja etusormi: OPI Suzi Takes the Wheel
  • Keskisormi: ColorClub Incoqnito, pitsileima laatasta BP-LU20 Essencen mustalla leimauslakalla
  • Nimetön: OPI Suzi Takes the Wheel ja kolme mustaa timskua
  • Pikkurilli: OPI Scores a Goal
Pahoittelen minipientä tekstiä. Blogger elää omaa elämäänsä :/


8 kommenttia:

  1. tosi kivat väriyhdistelmät kynsillä!
    Kyllä kuviin sopii rekvisiitaksi kynsilakkapullot :) itse otan välillä pullon kanssa, useimmiten kuitenkin ilman mitään rekvisiittaa.

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Kiitos Daniela :). Aila looginen valinta pullot tosiaan on.

      Poista
  2. Tuossa on kyllä oikeasti eroa! Samoiten siinä, miten siistiltä kynnet näyttävät. Usein tuntuu, että kun teen tummat kynnet, niin valokuvassa kynnet ovat huomattavasti siistimmän näköiset kuin vaaleat kynnet ikinä. Hassua :)

    Kynnet ovat kaunis yhdistelmä erilaisia elementtejä! :)

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Tuota en ookaan koskaan ajatellut, et lakan värillä olis merkitystä siisteysvaikutelmaan. Taytyypä pistää merkille. No ainakin joku tietty nude on mulla ollut vaikea, kun oman kynnen tyvi menee helposti likaisen väriseksi, kun on hiukan tummempi, kuin lakka.

      Poista
  3. Aivan ihanat kynnet <3 mä tykkään siitä kun se pullo on kädessä, se jotenkin kuuluu kynsiblogiin :D

    VastaaPoista
  4. Ihanat kynnet, tuo on kyllä totta, että kourassa oleva pullo vaikuttaa! Itse koitan aina ottaa, jos mahdollista, mahdollisimman yksinkertaisen pullon kuvaan, jottei se veisi huomiota kynsistä. :'3

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Eilen kuvasin mustan ja valkoisen pullon kanssa, siinä sitä vasta eroa sitten olikin. Tosin musta pullo ja valkoinen korkki teki kuvaamisen helpommaksi ja värit toistui heti paremmin.

      Poista

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...